19 September 2009

mengemas dan berkemas...fuhhh!!

arghhh,,akhirnyer....siap gak sume kje2 yg pt0t aku lakukan...adeyhh,,lteyhh2....aku rse cam aku s0rg jerk nk b'raye...dlm umah neyhh aku ngan mama jerk yg semangat nk raya...yg len cam bese jerk...aku musykil bt0l laa...aku la yg bwat kueh raya,,aku jgk la yg ms0kkn kueh 2 dlm bekas,,aku la 0rg first yg ir0n bju raya,,aku jgk la yg d0k mengemas bilik....knp sume aku??
ke aku 0rg yg pling lmbt nk bwat p'siapan rye??taw r d0k asrama w0k...huhu tp walau pe p0n,,aku sgt2 b'puas atie ngan pe yg aku bwat....lalala aku gler teruja ngan blik aku skunk...rse cam xm0 dah kuar blik...nk rye dlm blik jerk...xpena aku tgk blik aku sekemas neyhhh....waahh!!
dulu aku nyer bilik cam t0ngkang pecah,,skrg...tiada lg semua itu!!!lalala *gumbira*
malam nie maw td0 lena2 supaya es0k bleyh bgn awal n' raya!!!yeahhhh!!

No comments:

Post a Comment